Wooden floor lamp made with palette/ Lampa podłogowa z palety


If u want to translate to your language, please use a translator located on right side :)

Welcome ot our DIY blog Kalamondin Design!

Witam na naszym blogu DIY Kalamondin Design i zapraszam do subskrypcji!

Większa siostra poprzedniej lampy zrobiona ze sznura i palety.

Oszlifowane deski zabejcowałem Liberonem z Castoramy "Surowe Drewno".
Połączyłem gwoździami by zachować klimat.
Wywierciłem otwór na środku by umieścić oprawkę i by wychodził przewód.
Owinąłem sznurem miejsce gdzie znajduje się źródło światła.
Wydaje mi się, że środek jest dużo ciekawszym miejscem niż góra czy dół.
Nie jest tak oczywiste i standardowe.

Przewód również jest owinięty sznurem. Tak to ten sam przewód, który pomalowałem sprayem na zielono i nie wyszło :) Standardowo wtyczka, przełącznik, oprawka.
Jako, że sznur może być podatny na wysoką temperaturę zastosowałem żarówkę LED.

Lampa może stać w pionie, poziomie, może wisieć bądź stać, więc jest bardzo uniwersalna i znajdzie miejsce w każdym wnętrzu.

Daje bardzo ciekawy efekt świetlny co widać na zdjęciach.

Oczywiście ciekawska kocica nie odpuściła sesji zdjęciowej :)

I think it's niece thing to modern flat.

Mam nadzieję że się podoba a jeśli tak to zapraszam do subskrypcji mojego bloga DIY Kalamondin Design!

How do u like?? :)








No comments:

Post a Comment

I would love to here what you think!