Wooden dog from scrap/ Piesek z drewna

If you want to translate to your language please use translator located on the right side:)

Welcome at our DIY blog Kalamondin Design!
Witam na naszym blogu DIY Kalamondin Design i zapraszam do subskrypcji!

Jak zapewne zauważyli Ci, którzy śledzą naszego bloga, od jakiegoś czasu zacząłem wykorzystywać resztki jakie mi zostają do tworzenia figurek. Oto kolejny pomysł z serii zwierzątek, który wzbogaci moją szafkę. Piesek ze ścinków jest prosty, zachowany w rustykalnej tonacji, naturalny i ekologiczny. Poniższa fotografia przedstawia to co wykorzystałem do jego zrobienia + gwóźdź.


Wykorzystałem 2 ścinki takie jakie były, trzeci musiałem przeciąć by zrobić uszy.


Na początku odmierzyłem ile ma głowa pieska i podzieliłem to na pół. Wyciąłem i następnie przeciąłem go po przekątnej. W ten sposób otrzymałem uszy na całą szerokość łebka.


W kawałku przeznaczonym na głowę była dziurka po gwoździu. Postanowiłem potraktować to jako bazę do pyszczka. Dłutkiem zrobiłem od niej kteskę w dół, którą potem pomaluję na czarno.


Klasycznie szlifowanie, robiłem to na stole i przy równym klocku by zachować poziomy.


Zwykły kołek przeciąłem by wykorzystać go jako nosek.



W klocku poświęconym na tułów naciąłem kreski nożykiem by wyglądały jak łapki. 


Ołówkiem oznaczyłem nacięte miejsca.


Zacząłem malować białą bejcą wodną Colours.



Nawierciłem otwory na oczy i czarną farbą i małym pędzelkiem narysowałem źrenica i poprawiłem nacięte miejsca pod nosem i na łapkach.


Wbiłem przycięty kołek. Specjalnie chciałem by się wyróżniał wiec go nie malowałem (tak jak uszy).


Piesek niemal gotowy, pozostało posklejać i wbić gwóźdź jako ogonek.



Moim zdaniem wyszedł całkiem fajnie. Wygląda ciekawie jak przedmiot dizajnerski i przede wszystkim naturalnie i ekologicznie.
Tworzenie czegoś z resztek sprawia dużą przyjemność gdy wyjdzie coś fajnego i zdajesz sobie sprawę, że mogłeś to wyrzucić.




Czy ktokolwiek z Was wykorzystuje ścinki i resztki do podobnych projektów??

No comments:

Post a Comment

I would love to here what you think!