Cross-stitch pictures/ Haftowane obrazy

If you want to translate to your language please use the translator on right side :)

Welcome at our DIY blog Kalamondin Design!

Witaj na naszym blogu DIY Kalamondin Design, mam nadzieję, że zainteresują cię moje propozycje!

Mój pierwszy profesjonalny haft to Tygrys.

Tygrys
Pierwszy prezent dla męża, wtedy świeżo poznanego chłopaka:) Wiedziałam jak się haftuje, bo nie raz próbowałam krzyżyków na zwykłych tkaninach dużo wcześniej niż powstał pomysł bloga DIY Kalamondin Design, zamiast mulin używałam cienkich włóczek, takie tam dziecięce wzorki: jelonek, kwiatek, kurczaczki... W rodzinie każda ciocia, babcia, mama potrafią szyć, dziergać na drutach, szydełkować i haftować. Mama woli szydełko, babcia druty ale ja oczywiście muszę spróbować wszystkiego:)













Wzór na Tygrysa wzięłam z pożyczonej gazety hafciarskiej. Musiałam zaopatrzyć się we wszystko co potrzebne do haftu, czyli igłę, kanwę, muliny i tamborek. Taka wyprawka hafciarza. Każdy kolejny obraz był tańszy, bo miałam już resztki mulin z innych projektów, teraz mam całe pudełko nitek;)
Zestaw hafciarza
Wzory na hafty biorę z kupionych gazet lub kupuję online, nie mam wzorów swojego autorstwa dlatego Wam ich nie udostępnię. Na pewno sami znajdziecie dla siebie stronkę, gdzie kupicie lub ściągniecie za free wzór (np. Darmowe wzory do pobrania).
Poniżej moja galeria prac, tylko część, bo sporo oddałam w prezencie i nie zachowałam zdjęć, ale będę starała się uzupełniać jak trafię:)

Mam nadzieję, że ci się podoba na Kalamondin Design, jeśli tak to zapraszam do subskrypcji!
Tygrysy

Lisy
Wilki
Bombka Mikołaj
Bombka renifer

Bombka bałwan

Gruszki

Śliwki
Jabłka


Etniczne koguty


Etniczne serce
Nefertitti

Zakręcony kot


Sowa
Haftowana sowa
Sowa


Irys

Chryzantema

Narcyz

No comments:

Post a Comment

I would love to here what you think!