Hanger for photos / Wieszak na zdjęcia


If u want to translate to your language, please use a translator located on right side :)

Welcome at our DIY blog Kalamondin Design!

Witam na naszym blogu DIY Kalamondin Design i zapraszam do subskrypcji!

Kolejna z ramek, które na dzień dzisiejszy wiodą u mnie prym :)
tego rodzaju ramkę widziałem w jakimś sklepie internetowym za ponad 150zł, z tym, że wykonana była ze zwykłych plastikowych listewek.
Pomyślałem, że coś takiego ale z prawdziwego drewna będzie świetnie wyglądać, i wygląda :)

Do jej wykonania potrzeba tylko 2 kawałków deski, ja miałem z pozostałości chyba po lampach i trzech równych kawałków sznurka, zszywacz tapicerski..

Do pomalowania klasycznie bejca stare drewno Liberonu.


Deski pomalowałem dwoma warstwami. Miały niezmalowane boki więc również je "doprawiłem", zeszlifowałem brzegi.


Następnie uciąłem 3 kawałki sznura na długość 80cm. Przy tej okazji zrobiłem sobie miarkę na swoim stole. Miałem kilka centymetrów z Castoramy, nakleiłem ją na taśmę malarską a tą do stołu. Jest to bardzo przydatna rzecz i zawsze pod ręką. W każdej chwili można sprawdzić długość materiału jaki się obrabia.


Zszywaczem tapicerskim przybiłem sznurki do deski i ... gotowe :)

Zajęło mi to 15 minut a efekt bardzo mi się podoba. Trafia na ścianę córki i na aukcję na OL.. :)

Bardzo mi się podoba ta forma bo jeśli sznurki są za długie, można owinąć je dookoła deski i zwęzić ramkę. Jeśli nie chcemy jej używać to zwijamy sznurki i kładziemy deskę na deskę, ramka zajmuje tyle co 2 deski.

Jak Wam się podoba??















No comments:

Post a Comment

I would love to here what you think!