DIY Wooden Cow from scraps/ Krówka z drewna


If u want to translate to your language, please use a translator located on right side :)

Welcome at our DIY blog Kalamondin Design.
Witam na naszym blogu DIY Kalamondin Design i zapraszam do subskrypcji.

Moje dziecko bardzo lubi zwierzątka. Do tej pory zrobiłem jej tylko dwa kotki, takiego i takiego więc pomyślałem, że czas na coś innego. Znalazłem fajny pomysł w sieci i skrawki jakie posiadałem nadawały się niemal bez obróbki.

Na początku dobrałem coś na tułów, głowę i "nos". By wyglądała śmieszniej nos zrobiłem z osobnego kawałka i przykleiłem później do głowy.



Głowę przyciąłem pod kątem tak by miała ciekawszy kształt, jednocześnie nie robiąc z efekty końcowego kwadratowo prostokątnej figurki.



Następnie w kawałku, który miał być nosem nawierciłem 2 otwory tak by wyglądały na krowie nozdrza.



Gdy cała głowa była gotowa pozostało dorobić uszy i oczy. Uszy uciąłem z jakiegoś skrawka, który pozostał po odcięciu jakiegoś brzegu deski. Oczy zrobiłem z trzonka starej chochli, która przy remoncie służyła mi do mieszania gipsu. Nawierciłem w nich otwory i wszystkie części głowy gotowe.




Nogi i wymiona zrobiłem z małych kwadratowych skrawków i obrobiłem dremelem. Do zrobienia nóg wystarczyło wyżłobić w środku kwadratu przerwę. Do zrobienia wymion wystarczyło spiłować taśmą szlifierską dwa kanty. Ot i wszystkie części krowy gotowe. Pozostało klejenie.


Całość pomalowałem białą lakierobejcą jeden raz. Oczy pomalowałem lakierobejcą w kolorze orzech. Łatki na krowie zrobiłem również lakierobejcą w kolorze orzech, okrągłym gąbkowym pędzlem. Po krótkiej chwili od nałożenia orzechowej lakierobejcy delikatnie starłem je szmatką, dzięki czemu powstał fajny efekt. łatki są ciemniejsze na obrzeżach a jaśniejsze w środku.
Efekt końcowy jak niżej, mojemu dziecku krówka się spodobała.
No i jest w pełni ekologiczna i można powiedzieć, z recyclingu :)







No comments:

Post a Comment

I would love to here what you think!