Birch candlestick/ świecznik z brzozy


     Welcome on our DIY blog Kalamondin Design, I have hope that you will enjoy!
I was visiting our grandma who have a lot of wood. I found a few pieces of pure birch and decided to make a candlesticks for tealights. They look niece, they are functional, small and natural.
To make them you can use drill, but i didnt have so big. I used my dremel. It took me some time, but the effect I really like. And they are for free :) This is the way how we try to do thinge at Kalamondin :)
4 I left for myself and the rest sold 4 EUR a piece ;D

Witam na naszym DIY blogu Kalamondin Design i zapraszam do subskrypcji!

Odwiedzałem naszą babcię, która ma sporo drewna. Znalazłem kilka kawałków w miarę czystej brzozy i postanowiłem zrobić z nich świeczniki na tealighs.
Wyglądają ładnie, są funkcjonalne, małe no i naturalne :)
By je zrobić można użyć wiertła łopatkowego, ja niestety go nie mam więc posłużyłem się demelem.
Zajęło mi to trochę czasu, ale efekt mi się bardzo podoba. No i są za darmo :) Właśnie tak staramy się robić rzeczy w Kalamondin Design.
Zostawiłem sobie 4 a resztę sprzedałem 15zł za sztukę ;D
Proste? Proste;) Zapraszam do subskrypcji oraz realizacji projektów DIY





No comments:

Post a Comment

I would love to here what you think!