Baby carriage muff/ Mufka do wózka


Mufka do wózka

If u want to translate to your language, please use a translator located on right side :)

Welcome at our DIY blog Kalamondin Design!
Witam na naszym blogu DIY Kalamondin Design i zapraszam do subskrypcji!

Kilka miesięcy temu uszyłam pierwszą mufkę do wózka - dla siebie. Idealna na zimę, bo nieważne czy mróz, wieje, pada śnieg czy deszcz - w ręce mi ciepło. Nawet nie nakładam rękawiczek, bo i tak co chwilę trzeba dziecku poprawić czapeczkę, szalik, podać misia lub sprawdzić godzinę - gołe ręce się przydają:) A dzięki mufce są ciągle ciepłe.
Opis jak ją uszyć piszę na końcu, ponieważ robi się to podobnie jak rożek dla niemowlaka - tylko wymiary mniejsze, bo wystarczą kwadraty 50x50cm. Widziałam przepisy, żeby był to prostokąt 45x50cm, ale z mojej mufki korzysta też mąż, on ma większe dłonie więc nieco ją wydłużyłam.

Krok 1: Wycinamy kwadraty 50x50cm z bawełny, minky i owaty. Składamy kanapkę owata-minky-bawełna. Bawełna i minky prawymi stronami do siebie.
Krok 2: Szpilkujemy i zszywamy ściegiem prostym. Zostawiamy otwór na wywinięcie.
Krok 3: Zaokrąglamy rogi - nie jest to konieczne, można to zrobić od razu przy kroku 2.
Krok 4: Wywijamy na prawą stronę, zszywamy otwór. Mufki nie pikuję, ale można to zrobić jeśli ktoś chce.
Krok 5: Mocujemy napy/zatrzaski. Potrzebujemy 5 zatrzasków.
Składam mufkę na pół, zaznaczam gdzie mają znajdować się zatrzaski, wg wzoru:
I mocujemy zatrzaski - jeśli je macie to wiecie jak mocować:) Niestety mufkę uszyłam tak szybko, że mam tylko zdjęcia końcowe - zapomniałam robić w trakcie:(

W poniższej mufce brakuje jednego zatrzasku, źle przymocowałam, a nie mam zapasowego. Czekam na dostawę:)

Mufka do wózka

mufka do wózka
DIY by Asia

No comments:

Post a Comment

I would love to here what you think!